Common rail - system bezpośredniego wtrysku paliwa
Przed
Narzędzie | Papier ścierny |
---|---|
Problem | Niska wydajność produkcji ze względu na niestabilną chropowatość powierzchni. Krótka żywotność papieru ściernego powodowała problem kosztowy. |
Po
Narzędzie | XEBEC Szczotka do powierzchni (A21-CB25M) XEBEC Uchwyt pływający (FH-ST12) |
---|---|
Rezultat | Wymagana chropowatość powierzchni realizowana w krótszym czasie cyklu. Osiągnięto redukcję kosztów pracy odpowiadających 20 godzinom ręcznego okrawania papierem ściernym. |
Informacje o obrabianym przedmiocie
Przemysł |
Motoryzacyjny |
---|---|
Nazwa produktu |
Common rail – system bezpośredniego wtrysku paliwa |
Typ materiału |
S48C |
Proces obróbki |
Szlifowanie |
Warunki obróbki
Narzędzie |
XEBEC Szczotka do powierzchni (A21-CB25M) |
---|---|
Szczegóły obróbki |
Okrawanie powierzchni pod uszczelkę po procesie szlifowania |
Prędkość wrzeciona (min⁻¹) |
3,000 |
Posuw stołu (mm/min) |
– |
Głębokość skrawania (mm) |
4 |
Czas obróbki (sek) |
– |